גיבורי החלומות

ליצורים המפחידים שנכנסו לחלום של אריאל קוראים פופול ושושול. הם משועממים ורוצים להפחיד ילדים. מזל שהחברים של אריאל: אלון, אוריין ונעמי, הסכימו להיכנס לחלום של אריאל ולהילחם איתו ביחד ביצורים המפחידים האלה. כשיצור מפחיד נוסף, בשם גוגול, התגנב לחלום של רויטל, קרה משהו לא צפוי: החבורה האמיצה גייסה לשורותיה שני חברים מפתיעים.
פחדים בלילה פוקדים כל ילד וילדה. 'גיבורי החלומות' הוא סיפור שמסייע לילדים להתמודד עם הפחדים האלה באמצעות הגחכת המפלצות והעצמת הילדים. 

מועצת חכמי הטבע

מה קורה כאשר התנין, הארנב, הדב, הג'ירפה והזברה מקבלים מכתבים עם האשמות מוזרות? איך יגנו על עצמם? למשימה מתגייסת אוריין, ילדה רגישה עם חוש צדק ולב טוב. היא מתנדבת להגן על החיות בפני 'מועצת חכמי הטבע'. הינשוף, האריה והקיפוד מופתעים לשמוע כמה דברים על עצמם ועד מהרה מבטלים את ההאשמות המוזרות.
מה אמרה אוריין למועצת חכמי הטבע? איך קשורה לכל זה ציפור בלילה? ולמה טוב שלא כולם דומים? 'מועצת חכמי הטבע' הוא סיפור על הזכות של כל אחד מאיתנו להיות שונה ולהיות אהוב.

בארץ הכל הפוך


איפה שותים עוף מצלחת? איפה אוכלים את הקרטון של הפיצה? איפה נועלים סנדלים על הידיים? ומה זה "השקבב"? 'בארץ הכל הפוך', הכל הפוך. 
אריאל ואוריין הם אח ואחות. הם יוצאים עם הוריהם לטיול ומופתעים לגלות ששום דבר לא נראה כמו שהם רגילים.

אביר האומץ

דמות מסתורית מלווה את תום בן השבע בזמן האחרון. היא מסמנת לו לברכה, מעודדת אותו כשקשה לו, ורומזת לו איך לנהוג במצבים מורכבים. תום מנסה להבין מי זו הדמות, ומקבל חלק מהתשובה בחלום: הוא לומד שבכל פעם שהוא זקוק לכוח ולאומץ, עליו לקרוא לאביר האומץ. התשובה המלאה מפתיעה אותו מאוד, ומשנה את חייו. 

ספר ילדים להורים מבולבלים

איך לבשר לילד שעומד להיוולד לו אח? הורים רבים מוצאים עצמם נבוכים
מאוד בסיטואציה הזו. ואיך הילד חווה את הוריו הנבוכים? 'ספר ילדים להורים נבוכים' הוא נקודת מבט מקורית ומצחיקה של יונתן, ילד בן 5, על ההתנהגות המוזרה של הוריו, בתקופה שבה הם מנסים להסביר לו שעומד להיוולד לו אח,
 וגם בתקופה שקצת אחר כך.
'ספר ילדים להורים מבולבלים' הוא ספר משעשע שמעצים ילד שעומד להיוולד
לו אח, הוא אף מסייע להוריו להתמודד עם המבוכה והקושי הנלווים לחוויה.

ספרי ילדים לגילאי 7-4

 
Facebook
yehudaoffner@yahoo.com
     054-7580586
תגיות: תפקוד, פסיכותרפיה, טיפול זוגי, טיפול פרטני, לחץ, אמנות לחימה, ספרי ילדים, פעוטות, גמילה מחיתולים, ריכוז, חשיבה, קיומי, התנהגותי, העצמה, חינוכיים.
yehudaoffner@yahoo.com
054-7580586